Vrijwilligers

Bij de Carnissehof willen wij onze oudere deelnemers een zinvolle dagbesteding geven, een invulling die bij hen past, waar ze blij van worden.

Zo maakt een van de dames graag een wandeling over de Voordijk waar ze herinneringen ophaalt. Een van de heren filmt graag en zou zijn filmpjes met begeleiding willen editen. Een andere heer is altijd ondernemer geweest en praat graag met collega-ondernemers. Een aantal dames is met de plantjes bezig in de (moes)tuin en kunnen wel wat helpende ‘groene vingers’ gebruiken.

Voor het vervoer van en naar de dagbesteding zoeken wij chauffeurs. De deelnemers ervaren rust bij het zien van bekende gezichten, die even de tijd voor hen nemen. We hebben een mooie bus die u mag besturen of u rijdt met uw eigen auto, dan vergoeden wij de gemaakte kilometers.

Heeft u wat tijd over waarin u graag iets wilt betekenen voor een ander?  Onze deelnemers zijn u erg dankbaar. U wordt hartelijk verwelkomd met een kopje koffie en u gaat voldaan weer naar huis.

Ook als u een afstand heeft tot de arbeidsmarkt en/of moet re-integreren kunt u bij ons terecht als vrijwilliger. We kunnen u helpen in het opbouwen van uw belastbaarheid en het wennen aan een (arbeids)ritme.

Wij werken zo coronaproof als mogelijk; mondkapjes, handen wassen, ventileren, afstand houden. De deelnemers komen ook in deze tijd graag, het doet hen goed.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Leonie Hoogerheide

Vrijwilligers coördinator en voorzitter Stichting Hof van Eden