Samenwerking Lelie zorggroep

Stichting Hof van Eden wil voldoen aan alle kwaliteitseisen die horen bij de verantwoordelijkheid van het bieden van dagbesteding aan kwetsbare mensen. Hiertoe is zij de samenwerking aangegaan met Lelie Zorggroep. In de onderling gevoerde gesprekken werd keer op keer duidelijk dat Stichting Hof van Eden en Lelie zorggroep op een lijn zitten qua missie, visie en waarden. Kwaliteit staat bij beide partijen hoog in het vaandel. Daarbij durven beide out-of-the-box te denken met het welbevinden van de mens vooropgesteld.

Een stukje uit de zorgvisie van Lelie zorggroep

"...We zien het als onze opdracht om te zorgen voor elkaar in liefdevolle en ondersteunende relaties. We maken letterlijk en figuurlijk ruimte voor ontmoeting. Zorg van mens tot mens, noemen we dat. We willen zin toevoegen aan de dagen van het leven van onze cliënten. Elk leven is namelijk uniek en waardevol; een geschenk dat bescherming verdient. We sluiten zoveel mogelijk aan bij de persoonlijke behoeften van de cliënt. We hechten waarde aan contact en afstemming met mantelzorgers, familie en andere relaties...