Opening dagbesteding Carnissehof

Op maandag 1 november was dagbesteding Carnissehof voor het eerst open en dat mocht gevierd worden. Voor de eerste deelnemers en hun mantelzorgers was de rode loper uitgelegd en was er koffie met gebak.
Na een korte openingsceremonie konden we nog even genieten van het heerlijke zonnetje in de tuin. Daarna volgde een heerlijke lunch met een kopje soep en in de middag werd nog een kennismakingsspel gespeeld. Het was een zeer geslaagde eerste dag.

Sindsdien zijn we nu 2 weken open en hebben we mooie dagen gehad; kiwi's geplukt, stoofperen uit eigen tuin gemaakt en gegeten, aardbeienplantjes gestekt, Hortensia's geknipt, pannenkoeken gebakken.
We hebben ook een deelnemer die zijn hobby 'filmen' bij ons uitoefent. Hij heeft al een kort filmpje gemaakt van de opening en het kiwi's plukken, zelf ge-edit en op de computer laten zien.

En dit alles kan niet plaatsvinden zonder onze lieve medewerkers en vrijwilligers. Ook hebben we een vrijwilliger die ons elke dag van een krant voorziet.
Maar we kunnen nog meer hulp gebruiken. We zoeken nog mensen die onze deelnemers van en naar de dagbesteding willen vervoeren. En mensen die met onze deelnemers in de tuin willen werken.