Open dagen, start dagbesteding Carnissehof en vrijwilligersborrel

Op 22 en 25 september hebben wij twee prachtige open dagen mogen organiseren. Wat een overweldigende belangstelling! We hadden heerlijke hapjes van de Specialiteit en de zon scheen volop, zodat vooral de tuin zichzelf mocht presenteren. Meerdere potentiële cliënten voor dagbesteding Carnissehof, verwijzers, buren en broeders en zusters van de Wijngaard  hebben ons op deze dagen bezocht. Mooi om te zien hoe mensen van verschillende instanties, buren en Wijngaarders contact met elkaar legden.
Geweldig ook dat sindsdien meerdere mensen hebben aangegeven graag naar  dagbesteding Carnissehof  te willen komen. De intakegesprekken zijn in volle gang en vanaf 1 november 2021 gaan wij 2 dagen per week open, op maandag en donderdag!
We zijn nog druk op zoek naar vrijwilligers die onze coördinerend begeleider willen helpen de dagbesteding goed op te starten. Dus kom naar onze vrijwilligersborrel op vrijdag 22 oktober om 15.00u. Onder het genot van een hapje en een drankje  kunnen we nader kennis maken met elkaar de wensen en mogelijkheden bespreken.

IMG_1696JPG