NL doet, stichting Present en heel veel vrijwilligers.

Zaterdag 12 maart deed stichting Hof van Eden mee met de NLdoet dag. Met behulp van vrijwilligers, buren en deelnemers en hun familie hebben we een terras aangelegd, het looppad verbreed en de eerste verhoogde bak in de moestuin gemaakt.
Op zaterdag 2 april werden we verrast door Stichting Present Barendrecht. Een groep vrijwilligers kwam wederom helpen in de tuin in het kader van de Veranderdag. Weer 2 verhoogde bakken in de moestuin erbij en een begin van het pad door de moestuin.
Woensdag 13 april was de Hof van Eden het decor voor een promotiefilmpje van de ambassadeur van stichting Present Visser&Visser accountants. Als dank kregen we een mooie taart.
Woensdag 20 april komt weer een groep van Present helpen, dan maken we het looppad door de moestuin af.
Afgelopen vrijdag kregen we hulp van een buurman. De 4e verhoogde bak zit in elkaar en de douchecabine in de blokhut is geplaatst. Ondertussen hebben Gertjan en zijn vader een mooie  vlonder gebouwd voor de blokhut.

Wat een zegen zoveel lieve mensen die ons willen helpen!

Ondertussen zijn we binnen met de deelnemers druk a h voorzaaien. Na IJsheiligen kunnen de plantjes de moestuin in en kunnen de deelnemers heerlijk gaan genieten van het buitenseizoen in onze mooie Hof van Eden.